En regnig fredag med prickig klänning

 
Strax ska jag och Henry trotsa det trista vädret och åka in till samhället för att handla och gå ärenden. Jag ska förbereda inför morgondagen för då ska jag och Linnea på galej! Hon kommer redan ikväll för en liten sleep over och imorgon bitti ska vi upp tidigt. Jag ser fram emot det! ♥

Gårdagen spenderade jag först på lillasyster Alice examen och hemma hos familjen i Grytgöl. Sen for jag och Flisan hem till henne för att umgås och trolla bort min utväxt. Det är så himla skönt att vara nyfixad och färgad i håret! Det ser väl ungefär ut som vanligt, men det känns toppen!

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Vi har sluppit regnet än så länge peppar peppar

2014-06-13 | 18:39:10
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback