En fantastiskt vacker 50-talsklänning

 
 
 

Igår firade vi Martins första semesterdag med en tur till Erikshjälpen! Eller ja... Det kan ju ha varit jag som plockade fram hundvalps-blicken och möjligtvis tjatade lite... I viket fall fyndade jag en hel hög med tjusiga plagg medan Martin slog till på en kikare! Denna fantastiskt vackra 50-talare kastade jag mig över så fort jag fick syn på den i skyltfönstret. Jag vässade armbågarna och såg till att haffa den på två sekunder! Perfekt längd, underbar färg och sååå fina detaljer. 65 spänn..? Jo man tackar!

Kommentarer
Terese säger:

65 spann - det ar ju inte klokt vad billigt. Dessutom ser den ut att vara gjord for dig. Vilket otroligt jakla brak-fynd alltsa - grattis :D

Svar: Megabilligt! Tack! Dock är den något för liten för mig just nu men va fasen! 65 spänn?! :D
Bella

2014-06-26 | 23:05:38
Bloggadress: http://www.bettylousbakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback