Början på en lördag fylld med galej

 

Linnea är här och har sovit över! Nu ska vi fixa med våra frillor, sminka oss och fortsätta ha beslutsångest över vad vi ska ha på oss. Nästan allt innehåll i min garderob (Skoja bara. Har inte skaffat en ordentlig garderob än...) ligger i en hög på golvet och vi har rivit igenom alltsammans hundra gånger. Men vi kommer va toppenfina i vilket fall om jag får säga det själv!
Igår rullade jag upp håret för första gången på evigheter och jag hoppas verkligen att det blir bra! Men på något sätt går det nog!

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Åh vad kul, ha det så skojsigt!

2014-06-14 | 10:16:13
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback