Tips och knep från loppisbloggare i Östergötland.

 
Nej men titta! Igår låg denna tidning i vår brevlåda. Vi prenumererar inte på Corren, men eftersom att jag var med på ett hörn i deras bostadsbilaga här om dan så fick vi ett ex!
 
 
 
Tillsammans med andra bloggare i Östergötland snackade jag om loppisar och delade med mig av knep och råd.
 
 
 
Man kan bland annat läsa om vad jag samlar på, var jag helst loppar och vilka fynd jag gjort. Man ser också att jag inte kan få nog av te- och kaffeburkar, men det ska ju förstås vara te- och kaffekoppar! Fast gamla burkar är i och för sig himla fina dom med.

Här kan man läsa alltsammans på nätet!

Kommentarer
Robex Lundgren säger:

glad sommar

Svar: Tack detsamma!
Bella

2014-07-30 | 18:10:50
Bloggadress: http://ghgumman.blogg.se/
Tess säger:

Åh, vilka mysiga bilder! :) Kram

Svar: Tack snälla! <3
Bella

2014-07-30 | 19:55:54
Bloggadress: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback