När regnet smattrar mot rutorna äter vi kex och bygger koja

 
Idag är det både grått, regnigt och lite kyligt. En perfekt dag för att bygga koja inomhus med andra ord! Och äta kex, förstås.
 
 
 
Henry smyger mest runt och hittar på bus i sin fina vintagetunika (som äntligen passar perfekt!) medan jag försöker locka honom till den mysiga kojan.
 
 
 
Äta kex från mattan kallar vi denna yogapose.
 
 

Nu fastnade Henry framför ett matprogram och på tal om det så är det snart dags för mig att börja med middagen!

Kommentarer
Lotta säger:

Alltså det där barnet, seriöst det sötaste jag sett!! Tunika, lockar och knubbiga ben <3 <3 <3
Det finns "kaka" i Himmelstalund också <3
Pussa och krama från oss!!

Svar: Bästa lilla ungen <3Puss och kram till er <3
Bella

2014-08-08 | 10:03:25
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Emelie Eriksson säger:

Hej,

Mitt namn är Emelie och jag håller på att starta upp en liten revolution ( förhoppningsvis ) till sättet vi umgås och jag fick en bild härifrån som jag inte förstod var för din sida och har använt den i en av mina uppdateringar på FB och IG - EACE.SE på IG och på Facebook. Snälla gå in där och kolla och maila mig om det är okej att jag tog din fina bild som bakgrund eller om du vill att jag ska radera. Hemskt ledsen att jag inte frågade innan, skulle självklart gjort det om jag visste vart jag fick den bilden ifrån. Ber så mycket om ursäkt. Min email är [email protected]. Önskar er en underbar helg!

2016-04-01 | 11:29:41
Bloggadress: http://EACE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback