En eftermiddag med min älskade och ett besök på Silly market

 
Denna tisdag blev inte som planerad, men det gör ingenting. Martin och jag fick istället en eftermiddag för oss själva! Vi lämnade Henry hos sin farmor och farfar och sen tog vi bubblan in till Norrköping.
 
 
 
Idag var det Martins tur att agera chaufför!
 
 
 
Efter att parkerat den lilla ärtan gjorde vi ett stopp på Repslagaregatan. Butiken heter Silly Market och jag har faktiskt aldrig varit här förut! Men oj vilken tur att jag besökte det här fina stället.
 
 
 
Väl nere i den lilla källarlokalen hittar man en himla massa fina plagg, accessoarer och annat kul! Både vintage och nyare.
 
 
 
Här var det färgglatt!
 
  
 
Jag provade flera tjusiga hattar och fastnade bla. för denna fina! Men det blev inget köp denna gång. Fast jag är bra sugen på en duvblå skönhet som passade perfekt till den nyköpta vintageklänningen jag bar dagen till ära. Förhoppningsvis finns den kvar nästa gång!
 
 
 
Allmoge möter bohemisk platådoja, tänker jag. Riktigt häftiga ändå!
 
 
 
 
Jag hittade en massa fint men schemat var lite pressat, så jag hann inte prova så många plagg som jag hade velat. Nästa gång ska jag finkamma stället!
 
 
 
 
Vi sa hej då för denna gång och traskade vidare. men jag är säker på att jag kommer tillbaka snart! Gå dit och spananästa gång ni är i Norrköping, vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback