En dag på stan med två av de bästa jag vet

 
Idag piffade jag till mig med en tantfrilla av bästa sort. Grålila lockar med hårband är grejer det! Jag rockade klänningen från Indiska för typ hundrade gången på knappt en vecka men den är ju faktiskt en perfekt vardagsklänning! Den kanske till och med ska få följa med på galej i helgen om den har tur. Favoritläppstiftet  som jag har dagen till ära är förresten Redelicious Creme från Make Up Store. Sjukt fint och somrigt!
 
 
 
Dagen har spenderats med två av de bästa jag vet ♥ Vi beställde lunch och slog oss ner på Bagarstugans uteservering.
 
 
 
Jag tog favoriten - sallad med risoni och varmrökt lax!
 
 
 
Linnea slog till på en räksallad.
 
 
 
Henry smakade på allt han kom åt och mumsade på ett ris- och fruktmellanmål.
 
 
 
Ser ni förresten dom busiga lockarna! Han är så himla söt den där ungen.
 
 

Efter lunchen spanade vi på Myrorna, shoppade underkläder och tog en fika. Henry var supergrinig och arg mest hela dagen och vi var genomsvettiga precis hela tiden. Men det var ändå en fantastisk dag med min fruga och den bästa lilla skrutten jag vet.

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Söta lockar japp :-)

2014-07-29 | 12:45:50
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback