Dagen då Folkbladet kom hit

 
Eller ja... En trevlig tjej som heter Karolina! Vid 11 kom hon hem till oss för att intervjua mig och kika på vårt hem. Mika var först att hälsa (och springa som en tok i trädgården tills hon nästan fick hjärtsnörp och solsting...). Sen var det soffhäng som gällde.
 
 
 
 
Karolina ställde frågor om mig, mitt loppis-liv, vårt hem och min livsstil, fotade lite grann i vårt hem och knäppte några bilder på mig. Jag bjöd på rabarberpaj och svarade så bra jag kunde!
 
 
 
När hon åkt hem fotade jag lite medan Martin slappade i soffan. Henry pallade inte med hettan någe mer utan snarkade i sin svala säng.
 
 
 
Jag tog på mig en tjusig, rosamönstrad klänning men den var alldeles för varm för en stekhet dag som denna.
 
 

Men visst är den fin! Jag borde använda den lite oftare (läs: över huvud taget). Det får bli en annan dag när solen inte visar sig lika mycket.

Reportaget kommer förresten att finnas med i tidningen i början på nästa vecka! Jag lovar förstås att hojta till!
Vad ska ni hitta på denna fina sommarlördag? ♥


Kommentarer
Jenny/Jema säger:

Vad kul med reportage!
Urläcker klänning!!!


Svar: Eller hur! :)
Tackar tackar!
Bella

2014-07-26 | 17:34:28
Bloggadress: http://jemarose.blogspot.com
frida säger:

åååh vilken härlig klänning. Ja i denna värmen kan man knappt ha på sig något.Tänk om nakenhet hade varit acceptabelt haha. får bli hemma =)=) haha

2014-07-27 | 07:27:23
Bloggadress: http://www.friidas.se
frida säger:

åååh vilken härlig klänning. Ja i denna värmen kan man knappt ha på sig något.Tänk om nakenhet hade varit acceptabelt haha. får bli hemma =)=) haha

Svar: Jag älskar den! Nä numera smälter man ju nästan bort i solen så denna är ju perfekt :)
Bella

2014-07-27 | 07:27:25
Bloggadress: http://www.friidas.se
Victoria säger:

Vad roligt, hoppas man kan läsa den på webben då vi inte har tidningen.

Svar: Det hoppas jag med! :)
Bella

2014-07-27 | 14:21:49
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Fint! Kom på var jag fått vår sideboard ifrån förresten och den är i teak. Min mormor lämnade den efter sig, fick hjärnsläpp och glömde av det i all hast

2014-07-27 | 22:38:03
Bloggadress: http://madelein.se/
Mikaela säger:

Är helt förälskad och totalt avis på dina soffkuddar (de turkosa och gula). Är säkerligen något fint loppisfynd, men snälla säg att de går att få tag i någonstans? Kram och tack för en fin blogg!

Svar: Visst ör din fina! Jag har köpt dom på Lagerhaus och tror att dom finns att köpa än :)Tusen tack! Kul att du har hittat hit <3
Bella

2014-08-10 | 09:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback