Auktions-mega-fyndet och en tjusig festblåsa

 
Här om veckan var vi ju på auktion på Edets Loge. I den gassande solen fyndade vi bland annat en gammal resväska, några leksaker och en fyndlåda. Men dagens höjdpunkt var absolut detta fantastiska sideboard i teak! En stor möbel som passar utmärkt som tv- och mediamöbel i vardagsrummet. Tv:n ska upp på väggen och sen blir det nog toppenbra! Vi betalade förresten 450 pix för sideboardet, vilket jag tycker är ett megafynd!
 
 
 
Festblåsan som hänger där på väggen är förresten också "ny"! I alla fall i vårt hem. Jag fyndade den här om dan och fick nästan hjärtsnörp när jag fick syn på den. Så himla fin! 
 
 

Tyget är ganska grovt och färgen är minst sagt drömmig. Nu agerar den vacker väggbonad, men jag hoppas såklart att den ska få komma ut på festligheter i framtiden!

Kommentarer
JUNITJEJ säger:

Så fin!

2014-07-27 | 14:15:26
Bloggadress: http://www.junitjejen.se
Lisette säger:

Åh vad fint!

2014-07-27 | 17:58:27
Bloggadress: http://lisnknsn.blogg.se
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Älskar det, min mellandotter har ett liknande i sitt rum fast med lådorna i mitten. Vi fick det av någon som inte ville ha det. Vet ej om det är teak dock

Svar: Kul! Fina gratisfynd är ju alltid lite extra roliga :D Ser det ut som på bilden, lite rödaktigt och utan kvisthål och liknande är det nog teak :)
Bella

2014-07-27 | 22:19:50
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback