Auktion på Edets Loge

 
I förmiddags packade vi in oss i bilen och drog iväg på auktion. Mitt livs första auktion dessutom!
 
 
 
Henry var inte speciellt road men hängde med hela dagen i alla fall. Som tur var kom hans farmor och farfar efter ett tag och höll koll medan mamma irrade omkring mellan fyndlådor och teakmöbler.
 
 
 
En låda med fina gamla leksaker blev dagens första köp.
 
 
 
Gratisleksaker fick vi strax därefter av en snäll arbetskamrat till mig som fått dom i en blandlåda.
 
 
 
Bananpaus!
 
 
 
Det fanns så himla mycket fina prylar och möbler! Denna pinnsoffa var jag lite sugen på men var tusan ska vi ha den? Det var ju inte länge sen vi sålde våran fina som vi hade... 
 
 
 
Radio- och grammofonmöbeln med stora högtalare och megamycket förvaring ångrar jag bittert att jag inte slog till på! En ynka hundring gick den för. Folk har väl inte plats för dom antar jag. Eller så är de helt blinda och såg inte hur fin den är?! För vår del va det nog platsbristen som avgjorde. Men ni ska få se vad jag köpte istället! Ja, typ imorgon eller så.
 
 

Efter en hel dags fyndande, budande och VÄNTANDE (!!!) i den stekheta solen var jag helt matt och fullkomligt slut som människa. Henry var grinig redan efter en halvtimme och Martin den stackaren var inte helt kry. Men oj vilka grejer vi fick med oss hem!

Kommentarer
Anonym säger:

Hejsan! Jag var också där och fyndade. Var också sugen på soffan men tyckte den blev för dyr, kom däremot hem med ett helt sovrum bl.a. 😉 en riktig höjdpunkt denna sommarauktion.

2014-07-06 | 20:38:53
Anonym säger:

Hejsan! Jag var också där och fyndade. Var också sugen på soffan men tyckte den blev för dyr, kom däremot hem med ett helt sovrum bl.a. 😉 en riktig höjdpunkt denna sommarauktion.

2014-07-06 | 20:38:54
Anonym säger:

Så kul :) aldrig vart på det jag heller :)

2014-07-06 | 20:45:43
Bloggadress: http://ninnzan.se
Anonym säger:

Här kan du se några av mina fynd om du vill 😎

Svar: Grattis till fina fynd! Vad fick du ge för sovrumsmöblemanget? :)
Bella

2014-07-06 | 21:29:49
Bloggadress: http://minimoijs.blogspot.com
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Väldigt snygg frilla!

Svar: Tack så mycket! :)
Bella

2014-07-06 | 23:10:02
Bloggadress: http://madelein.se/
Malin säger:

Sovrumsmöblemanget gick på 200:- 😄 ett riktigt fynd

Svar: Men OMG! Typ årtiondets fynd haha :)
Bella

2014-07-09 | 21:37:16
Bloggadress: http://minimoijs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback