Nytt hår och ännu en ny dator senare...

 
 
Höjden av dator-otur. Igår, tre dagar efter att vi köpt vår sprillans nya dator, så stendör den. Bara PANG. Och sen dog grafikkortet. Jag kände bara... Suck. Precis när man har börjar lära sig datorns nya program och, knäppa appar och lagt in en hel drös med bilder och annat. Martin är i alla fall bra på att förhandla när det gäller sånt här så vi fick en helt ny dator som dessutom var bra mycket dyrare och något bättre. Score! 
 
Men nu till något viktigare! Mitt hår. Det har blivit kort. Redigt kort. Och lila förstås! Pastellfärger var bara att glömma. Men lila/violett blev det i alla fall! Och ska jag vara helt ärlig så hade jag inget annat val än att kapa av det. Det skedde en smärre olycka kan man säga... Tur att jag är van vid bra mycket kortare frisyrer än så här! Och himla tur att jag har en fantastisk lillasyster som hjälpte mig att fixa en bra frilla av något helt katastrofalt  ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback