Det är kallt och grått men jag ler ändå

Denna lördag spenderades med fabulösa Lotta här hemma på landet. Hon har ju faktiskt aldrig satt sin fot här innan, men som tur är så är hon en bo-på-landet-brud hon också! Vi tog det lugnt, busade med Henry och drack något glas vin. Hundarna fjäskade som aldrig förr och fick mysa i knät eller på Lottas jacka. Sen åt god köttgryta tills vi storknade. Förrätt blev ett par skedar lemonurd från dagen innan. Direkt från burken förstås, för att lyxa till det lite extra! Jag hade förberett citronglass också som var to die for, om jag får säga det själv. Ganska så jättemäktig dock.
 
Idag är det jobb som gäller. Jag har redan jobbar ett kort pass nu på förmiddagen och strax ska jag ge mig iväg igen och jobba tills det blivit nattsvart och sen lite till. Jag och lilla familjen har i alla fall hunnit mumsat i oss en god frukost såhär alldeles för sent på eftermiddagen. Äsch, det är ju söndag!
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Du ska ha et så stort och varmt tack för den mysigaste lördagen på länge <3 Du är en så fantastiskt fin msk så att jag får en liten tår av bara tanken på det <3

Svar: Tusen tack själv! <3 DU är en wunderbar människa som jag är så jäkla glad över att jag träffade <3
Bella

2014-01-06 | 13:37:32
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback