Såna där fina saker man hittar en regnig onsdag

 
 
Igår lämnades lillskrutten hos sin farmor och farfar medan jag och Martin förberedde inför kommande lördag. Vi slank in på några loppisar och andra ställen för att leta efter en tulpanvas, men hittade ingen! Istället kom vi hem med andra fina saker!
 
 

Som en melaminbricka till exempel. Med bästa mönstret och färgerna.
 
 
 
Och denna fina! Titta på mönstret!
 
 
 
Den är märkt Laholms keramik.
 
 

Jag fyndade även den här tjusiga karotten (eller ska man kalla det form eller typ skål?), Safari, från Uppsala Ekeby som bästa Lotta få!  

Kommentarer
Lotta säger:

Så himla fina fynd och vad glad jag är att du tänkte på mig :)

Svar: Klart jag gjorde det när den bara stod där och skrek Lotta! :D <3
Bella

2014-03-05 | 11:56:06
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback