Min skäggiga sjöman


Åh va jag älskar denna karl. Han är som en stor och stark sjöman (fastän det närmsta han kommer livet på sjön är akvarier och en fisketur emellanåt). Och det där skägget alltså! Numera älskar jag skägg. Hur kan man inte?! Det är ju megasnajdigt och alldeles urtjusigt. Lite propert sådär! Men hur känns det egentligen att ha skägg? Varmt om vintern och så är det lite i vägen, tänker jag. Men så kan man ju stryka det med handen och se sådär filosofisk och fundersam ut också. Eller skruva lite på mustaschen mellan fingertopparna och verka lurig!
 
Min skäggiga karl är bäst i världen, så det så ♥

Kommentarer
Mia säger:

Förstår jag att du tycker, han är super-fin i sitt skägg, en av männen som faktiskt är snygg i det (pappa min är en till). Själv har jag mannen med det lilla skägget, men han skulle aldrig passa så bra i det som din fina man pryds utav :-D

Ha en super-fin onsdag!

Svar: Han tackar och bockar! Skägg är det enda rätta för min karl! :)
Tack detsamma!
Bella

2014-02-12 | 09:03:11
Bloggadress: http://fredthevov.blogg.se
Lotta säger:

Vilken vrålsnygg bild på din fina karl! Och utifrån det lilla jag sett av honom verkar han vara helt fantastisk, förstår verkligen att du är lycklig tillsammans med honom :)

KRAM!

Svar: Han blev lite gnällig när han såg att jag lagt ut bilden men jag sa att "äsch, du är ju skitfin!!"
Han är verkligen fantastisk min karl! Vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom! <3 du verkar ju ha en helt wunderbar person i ditt liv också!
Bella

2014-02-13 | 10:45:23
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback