Jag idag

 
 
 
 
 
Så här ser jag ut idag! En tunika från H&M som jag köpte för ett par år sen, basic strumpbyxor och bästa läppstiftet från Make Up Store. Och det är en bra ögonbrynsdag idag känner jag! Dessutom har jag klippt luggen ännu lite kortare och gjort den sne. Alltså, det ska vara sne! Vi kan kika närmre på det vid ett annat tillfälle. Håret har blivit ljusare och mer grå-lila sen sista tvätten också, precis så som jag ville ha det. Till sommaren hoppas jag att jag kan rocka en längre page med liknande, och förhoppningsvis något pastelligare, färg.
 

Kommentarer
Jenny/Jema säger:

Så tjusigt!
: )

/Jenny

Svar: Tack du! :*
Bella

2014-02-06 | 21:20:04
Bloggadress: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback