Fikadejt

 
 
 
Idag har jag och Henry minsann varit på fikadejt hemma hos Lotta, ända där borta i stora staden. Det bjöds på SVINGOD Porterstek med potäter, morötter och sjukt god (kanske världens godaste?) sås! Det var verkligen helt magiskt gott och jag åt tills jag blev proppmätt. Om du missat det Lotta - DET VAR SVINGOTT!  ♥

Jag stod för efterrätten och hade bakat kladdkaka med banan, chokladbitar och nötter. Himla god, om jag får säga det själv! Lotta dukade fram finporslinet (som förresten matchar mitt nyfyndade våningsfat) och fluffade till grädden.
 
 
 
... som Henry-stackaren trodde var hans välling. Han tittade storögt och längtande på den. Besvikelsen var stor. Helst ville han smaka på allt men fick nöja sig med torsk och potatis.
 
 

Den där Lotta alltså. Hur bra som helst! ♥ Ser ni klänningen förresten?! Så jäkla tjusig.
 

Kommentarer
Johannas Retro säger:

Va mysigt! :) Hur gick det med köpet av domän?

Svar: Har inte fixat det än men det kommer! ;) (Åh nu kommer jag ju inte ihåg var du köpte din?)
Bella

2014-02-07 | 11:35:15
Bloggadress: http://johannasretro.com
Lotta säger:

OMG!!! tusen tack till dig för en fint spenderad em <3
Helt wunderful att få ha en så fin kompis som dig <3
KRAM

Svar: Tusen tack själv! (Och sorry igen för kraschen)Och alltså... DEN DÄR SÅSEN! Dagdrömmer om den och vill ha meeeeer <3 Mästerkocken Lotta <3
Bella

2014-02-07 | 11:54:22
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback