Vad tror ni om tutorials och filmsnuttar?

 
Så här ser jag ut idag! Jumpern är från Jumperfabriken men jag har minsann loppat den för en struntsumma tidigare i vinter.
 
 
 
Strumpbyxorna köpte jag för en tjuga på H&M:s rea. Kjolen fick jag (!!) av fina Lotta igår. Jag gillar den skarpt! Lagom längd, fin drapering, tjusiga knappar och bekväm resår i midjan. Kalasbra!
 
 
 
EDIT: Ser det inte lite ut som att jag har ätit blåbär?
 
 
Jag har förresten fått en del frågor om hur jag t.ex. gör mina snajdiga turbaner, sminkar mig till vardags och hur jag får till bryn och eyeliner! Det är megasvårt att bara förklara, tycker jag. Trots bilder så är det klurigt att ge anvisningar. Men om jag skulle visa er genom att filma en snutt? Det kanske vore något! Vad tror och tycker ni om det? Kom med förslag och berätta vad ni vill se!


Jag slängde ju förresten upp en sommar-plans-bild tidigare idag, men jag får nog avvakta med mina planer pga. kasst väder! Vi får se hur det går senare i eftermiddag. Dumma regn.

Kommentarer
Johanna Retrolover säger:

Eftersom jag har sån sjuk BROW ENVY på dig så vill jag veta allt om hur du gör dem!

Svar: Haha åh ögonbryns-självförtroendet fick sig en skjuts! <3 Ska försöka fixa det :D
Bella

2014-02-07 | 16:30:22
Bloggadress: http://retrolover.blogg.se
Victoria säger:

Tycker verkligen att du är tjusig. En filmsnutt hur du sminkar dig vore verkligen roligt.

Svar: Tack snälla du! :)
Bella

2014-02-09 | 19:14:45
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Jenny/Jema säger:

Gärna tutorials säger jag!

: )

/Jenny

2014-02-10 | 21:13:42
Bloggadress: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback