En frossardag med frugis

 
Idag kom bästa Linnea hit på besök! Vi började dagen med en god lunch - sallad med äpple, soltorkade tomater, kräftstjärtar och andra goda tillbehör. Och ägg förstås. Man måste ha ägg till salladen.
 
 

Sen mumsade vi på en svingod kladdkaka. Alltså... SÅ JÄKLA KLADDIG OCH GOD! Jag snattade Leilas recept och la till grovt hackade nötter och Dulce De Leche. Vi åt tills vi fick lite ont i magen. Det är en sån dag idag. Vi kikade på Robert Gustavsson-klipp också och skrattade tills vi i stort sett kröp ihop i fosterställning.

 

Efter frosserierna klämde vi lite på min nyloppade klänning med både ååh och aah.
 
 

Åh va jag är kär i den! Rosmönster är bäst.
 
 

Och så kikade vi lite på tallrikshyllan och dess nya plats i köket. Den lovar jag att visa mer av under morgondagen! Allt blev så jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback