Var försvann tiden?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Det är så himla mycket som jag hade velat (och planerat att) göra den här sommaren..! Än har det inte blivit någon husvagnssemester eftersom att Martin oturligt nog var sjuk under alla sina lediga veckor, och ännu har inte mitt lilla sommarprojekt blivit av. Jag har heller inte åkt på någon lång-loppisrunda landet runt och eller fixat med bloggdesignen. Tiden bara försvinner och jag hinner inte riktigt med känner jag!

Men men... Vi tar nya tag i höst och jag gläds åt sommaren som varit (och fortfarande är). Jag har spenderat en himla massa tid med min familj och mina vänner och hunnit med en massa roliga saker ändå! Jag har åkt på loppisrundor, umgåtts med underbara vänner, varit på A-bombers, gosat med duniga kycklingar, synts i två tidningar, odlat, blivit bubbla-ägare, sett Henry springa vingligt över gräsmattan, bakat minst hundra rabarberpajer, ätit mängder med picknickmat, fattat stora beslut och badat mer än på flera år. Det har helt enkelt varit en toppensommar trots att alla planer inte har gått i lås! Nu tänker jag ta till vara på den värme och sol som återstår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback