Nu är jag tillbaka och än kan man fynda!

Efter en hel helg på A-bombers i Uddevalla med fina bilar, bra musik, trevligt sällskap och mycket vin är jag tillbaka! Jag kommer definitivt att åka tillbaka om det blir av nästa år igen. Jag fotade tyvärr ingenting speciellt och hade inte ens kameran med mig, men några mobilbilder dyker väl upp på Instagram framöver. Spana och följ vetja! Men å andra sidan köpte jag en fantastisk klänning som jag tänkte visa upp här inom kort. Håll utkik!

På tal om fynd och något helt annat så tänkte jag visa upp denna fina lilla björn som jag köpte för en tia innan helgen. Titta så fin!
 

En liten Lisa Larsson-björn, troligtvis ur serien Skansen, designad 1976.
 
 

En guldpeng är i vilket fall ett megafynd! Den ska få bo på hyllan i vardagsrummet, bredvid väckarklockan som tickar alldeles för mycket och de gamla skivorna med fina omslag.

Kommentarer
småstadsfrun säger:

Wow snacka om fynd! För en tia? En lisa Larsson? Antagligen årets fynd. Gratulerar!

Svar: Eller hur?! Megafynd tänker jag! Ibland har man tur... :)
Bella

2014-08-04 | 22:45:51
Bloggadress: http://www.smastadsfrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback