I höst...

 
♦ vill jag klä mig i korta 60-talsklänningar med krage
♦ längtar jag efter mörka läppstift
♦ skulle jag kunna döda för ett par blommiga Dr. Martens (BILDEN!!!!!!)
♦ ska jag rösta r♀sa!
♦ längtar jag efter lager på lager-outfits med tjocka halsdukar och strumpbyxor
♦ hamnar dom flesta vintageklänningarna i garderoben för att övervintra
♦ känner jag mig som vanligt plötsligt mer grunge-/goth-ig, som på den gamla goda tiden (läs: tonåren) och garderoben blir mörk mörk mörk.
♦ ska jag låta håret växa så gott det går
♦ vill jag ha rund, hipster-filthatt 
♦ vill jag ha glitterstrumpor och kängor med grov klack
♦ ska jag förhoppningsvis tatuera mig
♦ hoppas jag kunna umgås massor med fina vänner och hänga på caféer, loppa och film-mysa
♦ ska jag valvaka tillsammans med bästa Lotta och Evelina ♀♥
♦ vill jag vandra i skogen och plocka svamp, fota och hålla hand



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback