En fantastisk, blekgul klännning från 60-talet

 
 
 
 
Den här drömmiga, gula godingen budade jag hem på Tradera i veckan! Jag föll för det skira tyger och dom vackra detaljerna, och fick den för en ganska billig peng. Igår mötte jag upp säljaren och genast gosade jag ner mig bland det skira, blekgula tyget. Alltså så himla fin! Klänningsmodellen är av bästa sort och spetsbanden med blommor är verkligen pricken över i. Jag tänker att denna kan komma till användning i framtiden, när vädret återigen blir varmt och det vankas fest och galej ♥

Kommentarer
Småstadsfrun säger:

Men vad fin, verkligen underbar! Det är minst sagt fascinerande att drömma sig bort i allt kul den klänningen varit med om. Dans, kalas och galej. Härligt!

Svar: Eller hur! Tänk var den har dansat, minglat och flirtat till långt efter midnatt! :)
Bella

2014-08-23 | 21:22:37
Bloggadress: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback