Bästa lilla skrutten börjar på dagis

 
 

Bästa lilla skrutten! Var inte du en liten bebis alldeles nyss som bara sov, åt och myste i min famn? Eller var det inte alldeles nyss som du lärde dig att sitta själv? Oj, va tiden bara springer iväg...

Imorgon börjar inskolningen på dagis och vi är så himla förväntansfulla. Vi ska vara med Henry på förskolan hela veckan och jag hoppas att det går bra och att vi alla trivs. Vi har valt en I Ur Och Skur-förskola som ligger en kort bilfärd hemifrån oss, i stort sett tvärs över skogen. I Ur Och Skursgrund är friluftsliv, utomhuspedagogik och upplevelsebaserat lärande. De känns hyfsat genusmedvetna (jämfört med dom kommunala förskolorna runtikring oss) och får hemlagad mat med närodlade och ofta ekologiska råvaror. Det blir nog toppen! Håll tummarna för oss ♥

Kommentarer
Victoria säger:

Va mysigt med en ur & skur dagis. Ligger den i Sonstorp? Kan nog själv tänka mig att mina framtida barn skulle kunna gå på en sån.

Svar: Det känns jättebra! Nej det ligger i Finspång så det är ungefär 10 min härifrån :)
Bella

2014-08-10 | 22:04:41
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback