Våruppror i svart

 
Vårupproret fortsätter! Denna gång i en svart variant. Kanske inte världens vårigaste färg, men denna nyfyndade skjortklänning är så jäkla bekväm och fin att jag inte kan förmå mig att hänga in den i garderoben i väntan på dom mörkare årstiderna. Nä! Idag ska den minsann få hänga med till bästa Lotta.

Jag har förresten färgat håret idag på förmiddagen. Lite skarpare och klarare lila blev det denna gång! Jag köpte en blå färg som jag blandar ut med lila färginpackning och balsam. Och poff! Så här blev det. Vad tycker ni? ♥


Kommentarer
Malin säger:

Åh herre vilken klänning!! Helt underbar! Snygg tjej med :)

Svar: Åh tusen tack!
Bella

2014-04-10 | 14:59:20
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Jättesnygg!

2014-04-11 | 11:00:12
Bloggadress: http://madelein.se/
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

Sjukt snyggt! Hela du, hela outfiten och självklart också det lila håret!

Svar: Åh tack så mycket fina du!! <3
Bella

2014-04-18 | 00:31:12
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/
cajsa säger:

Denna klänningn är helt sjukt snygg!!! vet du vart den är ifrån? Är du intresserad av att sälja den?

2016-09-09 | 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback