Tävlingsstopp och pysselsug

 
 
Idag har jag jobbat hela morgonen och snart ska jag ge mig av igen för ett kvällspass! Lite trist med tanke på att solen skiner och värmer helt fantastiskt skönt. Men cash is Queen, så att säga! Och det är himla härligt att faktiskt få sig lite sol och värme när man promenerar korta sträckor på jobbet.
 
 

Jag är dessutom extremt pysselsugen idag! Trädgården behöver ju alltid lite skötsel och pyssel, men att rensa ogräs eller klippa ner buskar stillar ju inte direkt skaparlusten. Jag har även en hel del att göra gällande mitt lilla sommarprojekt, men det är inte heller något direkt roligt för tillfället.

Jag vill plantera blommor och grönt! Jag vill snajda till uteplatsen och göra fint på balkongen! Jag vill så och odla! Men jag får nog helt enkelt ta mig i kragen och se till att fixa klart alla måsten innan jag ger mig på något nytt och kul! Eller så kanske jag gör lite av varje... Så blir inte det trista riktigt lika jobbigt!


Förresten så får ni inte glömma bort att det från och med idag råder tävlingsstopp! Alla bidrag som skickats in till och med igår 00:00 räknas och inom kort ska jag sätta mig ner i lugn och ro och läsa igenom alla era sommarplaner!

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Man måse ju få in pengar somn sagt! :-)
Längtar inte till jobbet imorgon, hade gärna stannat hemma ett par dagar till :-)

2014-04-21 | 19:17:42
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback