Om Wolverine hade mens

 
Nummer fem och sju är helt klart två favoritsätt som bör beprövas snarast! Typ om några veckor. Eller så bär man helt enkelt sitt mensskydd i handen. Ja, det blir nog enklast så. Fast det är ju roligare om man gör det som Wolverine i coola poser!

Det är så mycket jag vill skriva om det här med mensskydd och skam. Men jag tror nog att alla vuxna människor är extremt medvetna om att:
 
♀ Kvinnor blöder vanligtvis ur snippan i ungefär en vecka, en gång per månad.
 
♀ Kvinnor behöver därför någon form av mensskydd. Typ tampong, binda eller menskopp. Man behöver dessutom som kvinna byta detta skydd flera gånger per dag. Typ inne på toaletten.
 
♀ Mens och mensskydd är något av det mest naturliga som finns i denna värld och inte en enda tjej ska behöva skämmas över det ett jäkla dugg.

Slut diskuterat ♥

Kommentarer
Spinkfinger säger:

Haha härlig video det där! Själv lägger jag tampongen i min bh när jag är utanför hemmet :)

Svar: Jag har nog också gjort det emellanåt! Men mens är ju det naturligaste som finns och alla vet ju att hälften av jordens befolkning dras med det! Så nu tycker jag allt att vi normaliserar det en gång för alla, som den allra normalaste grejen det faktiskt är :) Nu kör vi!
Bella

2014-04-16 | 12:04:28
Bloggadress: http://spinkfingersretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback