Jag älskar när Martin håller om mig och säger att han vill leva resten av sitt liv med mig

 
Jag heter Isabella Lindquist. Men jag kallas för det mesta för Bella!
Jag är för tillfället trött och tacksam över en hel del.
Jag är bra på matlagning och pyssel.
Jag tycker inte om diskberget som har tornat upp sig på köksbänken.
Jag är dålig på att hålla ordning hemma längre stunder. Alldeles för ofta ser det ut som en enda stor röra.
Jag läser alldeles för sällan någon bok, men bloggar läser jag flitigt!
Jag gillar när solen skiner och jag kan gå med bara ben.
Jag sjunger uruselt och helst inte alls när någon hör på.
Jag älskar när Martin håller om mig och säger att han vill leva resten av sitt liv med mig.
Jag är inte speciellt bra på att dansa. Jag dansar sällan nykter om sanningen ska fram.
Jag föredrar pastellfärgat hår framför brunt.
Jag tycker om citronglass och vippiga klänningar.
Jag är beroende av ägg (från våra egna hönor) och hårfix typ varenda dag.
Jag har på mig träningsbrallor och en gammal hoodie för tillfället.
Jag dricker gärna färsk juice, fruktigt te eller vatten (vårt vatten från egen brun är världens godaste).
Jag lyssnar på ljudet av "50 first dates" som går på tv:n just nu.
Jag blir arg på orättvisor och mig, säger Martin från sin fåtölj.
Jag är rädd för vad Henry ska komma att påverkas av under sin uppväxt. Det finns så mycket antifeminism, rasism och idioti i världen.
Jag önskar att folk tar sitt förnuft till fånga och röstar rosa i valet (Jag lät detta stå kvar för det är så awesome och självklart)
Jag är pinsamt dålig på att hålla skämskudden borta under filmer.
Jag är uppväxt i en typisk liten byhåla där alla känner till alla och ett skojigt karnevaltåg på sommaren är tradition.
 
Jag snattade denna lista från Jennifer som har en himla fin blogg om ni frågar mig!

Kommentarer
Matilda - tonårsliv i rullstol säger:

Fin du är!

Svar: Tack så mycket!
Bella

2014-04-03 | 11:27:21
Bloggadress: http://skogsrusset.se
Johanna - Träning, Hälsa & Vardag säger:

Åh får jag snatta den av dig? :D Länkar självklart isåfall :))

Svar: Såklart du får! <3
Bella

2014-04-03 | 11:36:31
Bloggadress: http://johannamariakallgren.blogg.se
Johanna Cederborg säger:

men hallå där! Satt och googlade på hagafors pinnsoffa och fick se MIN skönhet på styleroom.se!
Jag kan meddela att pinnsoffan just fått ny klädsel och glänser lite extra i köket :-)
Jag ska fortsätta kika in mellan varven. Blev grymt inspirerad när jag var hemma hos er och köpte pinnsoffan, som att komma till retrohimlen ungefär! :-D Ta hand om dig! Kram Johanna (pinnsoffeköpare)

Svar: Haha men va roligt att höra! Välkommen välkommen! Så himla kul att du har hittat hit. På bilden du skickade såg soffan ut att passa in alldeles utmärkt! Ha det bra! Kram Bella <3
Bella

2014-04-03 | 12:44:42
Victoria säger:

Om du snattade denna från någon så snattar jag denna från dig ;)

Svar: Javisst snatta på bara!
Bella

2014-04-04 | 17:11:37
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback