två ganska hemska klänningar

Ibland undrar man ju hur man tänkte egentligen... Jag köpte två ganska hemska klänningar på Hela Människan. En blårutig långklänning i något läskigt polyestermaterial och en l gul 80-talsklänning (?) med axelvaddar. Varför?! Jag har faktiskt ingen aning om varför jag köpte dom! Troligtvis för att kom kostade en tia styck. Äsch! Jag får väl skaffa mig en koffert för kostymer och diverse utklädningsplagg och lägga dom där i. Knasigt...
 
 
Långklänningen påminner om ett nattlinne.
 
 
 
 
Den gula är faktiskt riktigt hemsk haha!
Men den passar i utklädningslådan... Eller så kanske någon annan tycker att den är helt fantastisk.
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Åh den där gula har jag också tittat på och på något lustigt vis är det fin, men så ändå inte....

Och vet du en sak....Jag sa ju till dig att jag tycker hon där uppe med kläderna är en hemsk bitterkärring. Och förra gången jag var där så var hon väldigt trevlig mot en kund (uppenbart att de kände varandra) hon tog fram jättefina kläder ur förrådet (det lilla rum som finns bakom kassabordet där uppe)till den där kunden (tjej som dig och mig typ) och lät henne prova dem och sedan fick hon ta det hon ville ha och det hon inte ville ha hängde hon in i det där rummet sen igen - gissa om jag var upp över öronen arg - men sa jag något? nej....Orättvist!

Svar: Ja den är hemsk-ful-fin!
Meeen! Vi får åka dit och fråga vad tusan de håller på med! :s Låter ju döknäppt! Jag tycker allt att vi ska vara rakt på sak och säga att vi allt vet vad de gömmer undan ;)
Bella

2013-09-15 | 19:30:18
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Veronika säger:

Den blå kan nog bli söt om den knipsas av en smula på längden. Ett fint skärp och en rosett i håret så är det en fin sommrig kalasutstyrsel!

Svar: Kanske kanske! Jag kunde iaf inte låta bli den... <3
Bella

2013-09-15 | 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback