Sunnies

Ett par gamla solbrillor för en tjuga låg och väntade i en låda på Erikshjälpen. Jag kunde inte låta bli. Lite slitna är dom på sina ställen, men det visar ju bara att dom har varit omtyckta! Solglasögon är en snajdig accessoar även under vinterhalvåret, det får vi inte glömma bort!
 
 
Idag är det soligt och fint! Jag passar på att skippa jackan och myser i en svart, varm jumper i stället.
 
 
 
Jag hoppas att mitt paket innehållandes den fina kappan kommer idag! Hoppas hoppas hoppas att jag kan ha den! Fast det vet jag ju att jag kan eftersom att den är enorm, men jag hoppas att jag passar i den och inte ser ut som Barbapappa. Himla fin såg den ut att vara i vilket fall!

Senare ikväll ska vi åka en sväng till mina föräldrar. Mamma har varit utomlands med jobbet så jag vill ju krama om henne lite extra ♥  Hmm... Jag kanske ska baka något mumsigt att ta med? Eller rent av laga någon god mat!
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly säger:

Snygga!

Nu gick de att kommentera :D

/Monrou på DW!

Svar: Visst är dom snajdiga :D Åh, perfekt!
Bella

2013-09-27 | 14:55:07
Bloggadress: http://johannasrockabilly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback