stickat

Två söta stickade jumprar med kort ärm har hittat hem till mig! Den ena är handstickad och ser lite ut som en väst. Det kanske rent av är en väst! Vem vet. Nummer två är i vilket fall rosa med snajdiga paljetter och en pärlvit knapp. En tjuga styck kostade dom, och visst tusan är dom värda det? Jag skämdes nästan lite när jag räckte fram pengarna, med tanke på vilken tid det måste ha tagit att sticka den fina grå-beige-färgade. Garnet kostade säkert mer än vad hela plagget kostade nu... Äsch! Nu har den ett hem i alla fall. Och någon som kommer att använda den.
 
 
Bra längd! Passar till både klänning, kjol och byxor.
 
 
 
 
Lite som sockervadd - himla söt!
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

majjjj gaaaad vad fina!

Svar: finfina! Nu hoppas jag bara på att hitta något passande att ha till :)
Bella

2013-09-24 | 20:16:55
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback