söndagen den tjugoandra september

Regnet smattrar mot fönstret här i pysselrummet där jag sitter. Det är lite ruggigt, men mysigt ändå! Idag sov jag länge länge! Himla skönt! Jag älskar att snooza och veta att jag inte alls behöver stiga upp när alarmet ringer. Jag Martin och Henry låg och myste hela förmiddagen och ända tills efter lunch. Det behövdes verkligen med tanke på att vi kom hem klockan fyra i morse. Henry hade förstås sovit som en stock i många timmar.
 
Jag hade det himla trevlig hemma hos bästa Sara igår kväll. Hon och hennes sambo bjöd på god köttgryta med ugnsrostad potatis. Mums! Sen var det tänkt att vi skulle dricka gott och sen gå till nån krog och dansa på borden... Men vi stannade inne hela kvällen, drack en massa cider, skrattade hysteriskt och snackade strunt. Vi hade det sjukt kul, med andra ord! Hon är allt fantastisk, den där Sara! ♥
 
Idag ska vi slappa och göra megagod hemgjord pizza här hemma. Det finns en del rester från fredagens grillkväll som behövs ätas upp, så why not göra pizza? Perfekt ju! Då kan man ju slänga på lite av varje.
 
 
Helst av allt vill jag ha en sån här god hamburgare idag igen!
Sjuuukt god. Kanske till och med den godaste någonsin. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback