Resväskor 70-tal

I förmiddags kom suget. Jag måste spana på nån loppis idag! Martin gick med på det utan gnäll, för en gångs skull! Nej vars... jag brukar kunna lura med honom ganska lätt! Tyvärr gick jag upp alldeles för sent idag, så vi hann bara åka till två ställen. Först stannade vi till på Hela Människan i Norrköping. Vi fick tyvärr stressa en hel del eftersom att de skulle stänga en halvtimme efter att vi kom dit. Jag hann i alla fall spana en del på klädavdelningen medan Martin spanade lite bland porslinet. Nästa gång tänker jag vara där i god tid! När vi var klara där åkte vi vidare till Myrorna. Puh! Vilka priser... En hundring för en H&M-kofta från förra säsongen. Eller vad sägs om 135 kronor för ett nött, enkelt skärp (inte ens vintage)? Nä, Myrorna är ingen favorit, trots att man kan hitta riktigt fina plagg och prylar där emellanåt. Plånboken var gladare över Hela Människans prissättning! 10 kronor per plagg! Det gällde även väskor, skor, accessoarer hattar och annat kul. Perfekt.
 
 
Vi börjar med att titta på dessa fantastiskt fina resväskor, tycker jag! 
Alla ser ut att vara fån 1970-talet.
Gissa vad jag betalade för dom? Jo, 30 pix och inte ett öre mer! Snacka om fynd.
 
 
 
Alla tre är i fint skick! Den minsta är helt felfri vad jag kan se. Som ny! Den ska jag använda nästa gång vi ska övernatta någon stans.
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Den mittersta var toppen fin!

2013-09-14 | 19:25:01
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback