Randigarutan

Myrorna fyndade jag en fin klänning från Randigarutan. Jag har faktiskt inte hört talas om märket innan, men det verkar i alla fall som att det har funnits ganska länge. Den här klänningen är nog ganska nytillverkad, men jag gillar den ändå! Jag hann inte prova den innan jag slog till, och TYVÄRR är den lite för liten för mig... Men förhoppningsvis kan jag ha den någon gång i vinter! Några kilon har jag ju kvar att gå ner. I värsta fall får jag ge den ett nytt hem!
 
 
Mörkt roströd! 135 pix betalade jag för den.
(Plagget som hänger bakom är förresten en underklänning som jag köpte samtidigt. 45 pix kostade den!)
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Outfit-blogga med den röda på sen! vill se :)

Svar: den är tyvärr lite för liten än :c buhu!
Bella

2013-09-15 | 09:25:46
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback