Popsi

Men... Vad har vi här?
 
 
 
En fantastiskt fin klänning, såklart!
 
 
 
Jag har hört talas om Popsi på Knäppingsborgsgatan förut, men har liksom aldrig tagit mig tid besökt den lilla butiken. Igår fick jag tummen ur och bestämde mig för att ta mig en titt. Och tur var väl det, för jag hittade typ tusen fina saker som jag ville ta med hem! Vackert porslin, skor, småprylar... En jäkla masa fint! Men jag nöjde mig med en jättefin 50-/60-talsklänning i rosa och vitt kraftigt tyg. Visst är den somrig, men va tusan... Snart är det ju sommar igen! Några sömmar behövs förstärkas en aning, men det kan jag ju fixa till någon gång nu under hösten och vintern.
 
 
Ps. Sorry för ganska kassa bilder idag, men det är mörkt och trist idag... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback