"ny" skepparjacka

Nä, men titta vad jag hämtade i eftermiddags! En lagom lång (eller lagom kort?) skepparjacka som jag har köpt av en tjej via en loppissida på Facebook. Jag tror att denna kommer att passa alldeles perfekt till klänning! Jag hade min vitprickiga favorit i åtanke när jag budade hem den. I höst kommer jag nog att matcha den här marinblåa godingen med klänning, strumpbyxor, basker och en mysig halsduk.
 
 
Å, va jag tycker om denna snajdiga vintagejacka!
Jag visar er fler och bättre bilder av den en annan dag.
 

Kommentarer
Ida Nielsen säger:

Stilig du var i den! Så kul och se var plaggen hamnar... :)

Svar: Man tackar! :D
Bella

2013-10-07 | 16:10:11
Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback