Hårtjat

Ett jäkla tjat om mitt hår, I know! Nu är jag megasugen på att klippa en kort page/bob. Det är nog allt jag vågar just nu! Systeryster kommer att göra mitt hår fint, oavsett hur det klipps!
 
 
Kortare än så här bir det i vilket fall! Färg? Vi får väl se...
 
 
 
 
Tokiga jag säger god natt!
 
 
 
Nu är det verkligen dags att sova! I morgon är det dags för mattelektion igen, och eventuellt ska Flisan klippa mig på eftermiddagen. Vi får väl se!
 
 
 
Ps! Vi fyndade en Hagafors (numera Nesto)-stämplad pinnsoffa idag! Den är värd ett par tusenlappar men vi betalade endast några hundra för den. Woho! Såna fynd tycker jag om. Den kommer bli himla fin i köket bland alla pinnstolar. Jag visar er någon dag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback