Fredagspiffad

Jag ska nog inte göra något speciellt idag, men eftersom att det är fredag ville jag ändå piffa upp mig. När jag känner mig fin blir jag extra glad! Håret är dagen-efter-hår med lockar från gårdagen. För en gångs skull höll dom rätt bra även under natten, trots att jag inte gjorde något speciellt med dom! Ibland gör jag några enkla pin curls innan jag går och lägger mig för att lockarna ska hålla formen hela natten - ett bra tips om man vill bevara lockarna och slippa börja om från början! Jag måste nog säga att jag dessutom är mer nöjd med frisyren idag! Lockarna är mer okontrollerade och känns mjukare.
 
 
Skjortklänningen är second hand från H&M. Jag fick den av mamma för några år sen.
Jag kommer åtminstone vara fin när jag diskar...
 
 
 
 
 
 
En puss till er som följer min blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback