fredagsburgare

Dagen började alldeles för tidigt med en mattelektion. Himla trist... Men sen muntrade jag upp mig själv med ett besök på Återvinningen i Finspång där jag köpte fem veckade kjolar för fem kronor! Det ni! På eftermiddagen förberedde jag och syster Flisan inför kvällen. Det vankades grillkväll med storebror Jimmy och hans familj. Flisans själsfrände och min lilla familj var såklart också med. I skrivande stund är jag mätt och megatrött. Vi har mumsat på hemgjorda hamburgare med hembakat bröd, coleslaw, majskolvar och typ tusen såser och tillbehör. Himla gott! Och jäkla trevligt var det också. Struntprat och många skratt har förgyllt kvällen. Det här måste vi göra om snart igen!
 
 
 
 
Här hittar ni ett sjukt bra recept på hamburgerbröd! Visst ser dom goda ut?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback