fredagsfyndade kjolar

Två höstiga kjolar fick följa med hem i fredags. Perfekt nu när kylan kommer smygandes! Det dröjer inte länge innan vaknar man upp och med en halvmeter snö utanför sovrumsfönstret...
 
Den första kjolen är jättefint hundtandsmönstrad och har ett svart, mjukt foder som gör den väldigt bekväm. Den känns absolut höstig och man lär inte frysa i den om man har ett par strumpbyxor under. Tyget är grovt och tjockt, men ändå mjukt och smidigt. Nu återstår bara att se om jag "vågar" använda den eller om den får flytta hem till en ny ägare. Jag känner mig extremt tantig men ändå fin i den.
 
 
 
 
 
 
Kjol nummer två är finfint rutig! Blått och vitt kan ju inte bli annat än bra. Den är hemmasydd och är tyvärr för stor för mig. Kanske hittar den en ny ägare inom en snar framtid! Jag vill inte gärna sy om den eftersom att den är fin som den är!
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback