fem för en femma

God morgon! Jag sitter och väntar på att herr sotare ska komma och... ja sota, helt enkelt. När papiljotterna är redo att tas ut ska jag göra mig iordning och den drar vi på loppisrunda, Henry och jag! En liten liten en i alla fall! Runt Finspång och hem igen, hade jag tänkt. Vi får se vart vägarna tar oss.
 
Jag kan ju passa på att visa er dom fem veckade kjolarna som jag köpte här om veckan! Tre stycken är exakt likadana i modellen, men i olika färger. Troligtvis var dom favoriter för någon! Eller så köptes dom på rea... "Ta tre betala för två" kanske? Haha! Jag tycker i alla fall om dom himla mycket, trots att dom är lite stora. Men det fixar man ju lätt med ett par stygn.
 
 
Lätt att variera! En för varje tillfälle.
 
 

Kommentarer
Eva säger:

ÅH en sådan nalle som är med på bilden har jag också <3
Han är ett kärt minne från barndomen!
Vilken fin blogg du har!!!
Mvh Eva

Svar: Åh, va roligt! Min är både hundgnagd och väl använd, men den kommer från min gammelfarmor som har haft den så länge alla i familjen kan komma ihåg. Söt och läskig på samma gång, tycker jag! Tack så mycket, snälla du! <3
Bella

2013-10-10 | 22:48:02
Bloggadress: http://www.sodradalarnaskattpensionat.se
Lisa säger:

De ser så snygga ut!!! Vilka färger de har!

Svar: En färg för varje tillfälle! :)
Bella

2013-11-01 | 14:20:42
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback