årets första baskerdag

Nu är den här! Årets första baskerdag. Åh, va jag älskar att bära basker! Elegant och snajdigt. Men ärligt talat är det här en av dom få gånger som jag faktiskt burit basker... Men det ska det bli ändring på! Jag ser fram emot en höst med fin kappa och söt basker. Just denna basker som vilar på mitt huvud idag har jag köpt på en av sommarens bästa loppisar. En hemma-loppis på vägen hem till mina föräldrar i Grytgöl. Där har jag köpt tre mössor som jag flitigt kommer att använda i vinter.
 
Idag har jag förresten lockat håret genom att göra såhär! Samma teknik som jag visade er här om dan! Perfekt om man inte har tid eller lust att rulla upp fuktigt hår på papiljotter eller göra pincurls.  
 
 
Idag matchar jag min fina basker med favoritjeansen och långärmat. Helsvart från topp till tå. Rosbroschen passar in finfint, tycker jag! Den tillför en välbehövlig färgklick.
 
 
 
 
Nya favoritväskan! 30 kronor kostade den. Fynd!
 
 
 

Kommentarer
FLIS <3 säger:

Snygging ;) <3

Svar: äsch! <3 :D
Bella

2013-09-18 | 19:17:22
Bloggadress: http://feliciamildh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback