Sunny day

Denna soliga höstdag blev inte som jag hade tänkt mig, men det gör ingenting alls! Jag spenderade den nämligen med min fantastiska syster yster Flisan. Vi myste på ett fik i stan, sörplade på varm choklad och spanade runt lite i butikerna. Henry var såklart med!
 
Väl tillbaka i Finspång spanade jag och Henry på loppis medan vi väntade på att papput skulle sluta jobbet. Två fina krukor fick följa med hem! Dom kan jag visa alldeles strax.
 
 
Idag var det soligt men kallt! Jag såg ut som en snajdig liten tant.
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Inte tant! eller isf en vrålsnygg en!

Svar: haha kanske det! :D
Bella

2013-10-02 | 18:15:53
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback