Spöktorsdag

Vindarna viner ilsket runt husknuten och gör Ooooooo:ande spökljud. Burr vilket väder! Solen skiner i alla fall idag, det får vi vara glada över! Henry ligger här bredvid mig, jollrar och leker med sin mjukis-snigel. Om några timmar ska vi åka och hämta papput, handla och klura på vad vi vill äta till middag idag. Jag är som vanligt sugen på ugnsrostade rödbetor.
 
I morgon vankas det loppis, fika och annat trevligt med fina Lotta! Det ser jag fram emot! Henry ska också följa med och fyndspana den här gången. Vad Finspång har att erbjuda just den här oktoberfredagen återstår att se.
 
Förresten! Glöm inte bort Frågestunden! 
 
 
Idag har jag på mig en prickig H&M-klänning, second hand-skärp och svarta strumpbyxor. Håret var kaos i morse så jag satte upp det lite slarvigt med några hårnålar och dolde det med en bandana (som vanligt!).
 
 
 
Om man känner sig helt blä en dag som denna kan man ta hjälp av en pom pom i valfri färg. Jag föredrar rosa! Dock känner jag mig torsdagsfin idag, så jag skippar den.
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

wiiihooo, som sagt håll hårt i honom för jag kanske inte släpper taget om jag väl får ett om honom :D

KRAM

Svar: Du får gosa hur mycket du vill med honom så länge du lämnar tillbaka honom! ;)
Bella

2013-10-24 | 19:20:19
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback