Resväskor kan man aldrig få för många av!

Jag är helt klart beroende av resväskor! Dom är ju så himla fina och rymmer hur mycket prylar som helst. När Henrys rum är iordninggjort helt och hållet ska hans leksaker förvaras i fina resväskor, staplade på varandra med etiketter som talar om vad som finns i dom.

På megaloppisen som höll till på Borgen i Norrköping under söndagen köpte jag en finfin resväska från 1950-talet! Gamla etiketter vittnar om att den minsann har åkt tåg. Det är en sån där rolig och praktisk resväska som kan göras större om man har råkat få med sig lite för mycket prylar hem från resan.
 
Två mindre resväskor (fast en är nog mer som en portfölj) fick flytta in hos oss under gårdagen! Den största av dom kostade inte många kronor alls och den lilla fick jag på köpet. Gratis är gott! Den som står längst till höger på bilden har en dragkedja och är perfekt som leksaksförvaring.

Tre nykomlingar i samlingen!
 
 

Kommentarer
Frida säger:

Hej, när har du tänkt att svara på frågestunden?

Svar: Hallå! I skrivande stund sitter jag och besvarar dom sista frågorna! Fick nyligen en bunt med frågor via mejl så när dom är besvarade lägger jag upp svaren på bloggen :)
Bella

2013-10-29 | 14:37:07
Sanna säger:

Håller helt och hållet med dig..gamla resväskor kan man helt enkelt inte få för många utav.. =)

Kram
Sanna

Svar: Eller hur! Dom är så himla bra till allt möjligt :)
Kram!
Bella

2013-10-29 | 15:35:07
Bloggadress: http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback