Reportage-dags igen!

Idag har jag haft besök av Sandra Wallmokrans, som har en alldeles egen butik som inriktar sig på inredning, unika kläder, prylar och blomster. Butiken ligger på en idyllisk gård i Ljusfallshammar och bär hennes fina efternamn. Wallmokrans... Så jäkla fint namn! Hon sysslar dessutom med en massa andra roliga saker som har med inredning att göra och har ett ton med erfarenhet. Hon har bland annat arbetat med film som scenografiassistent och rekvisitör. Spännande!
 
Sandra fotade en del till sin hemsida, där hon varje månad gör ett hemma-hos-reportage. Himla kul! Efter en förmiddagsfika med smörgåsar och te var det dags för henne att fara vidare. Jag ser fram emot resultatet! Jag säger såklart till när det är dags.
 
 
Idag har jag favoritklänningen! För typ tredje gången inom loppet av en vecka.
Äsch! Jag trivs ju himla bra i den.
 
 
 
Röda läppar och lockigt hår, som alltid numera!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback