Pressglas och en stegpall

Hur glad blir man inte av att hitta en stegpall från AWAB i kanonskick för ynka 75 kronor! Jag kastade mig girigt över den och kände mig som Gollum i Sagan om ringen. Ibland har man himla tur! Pallen är klädd i rött och det får den allt vara ett tag framöver.
 
Jag hittade även två vita skålar i pressglas. Vid det här laget vet ni att jag inte kan låta bli!
 
 
My preciouuuus...
 
 
 
Jag har ju redan en precis likadan som den till höger, men för en tia fick den allt följa med hem!  Det är fint att ha ett par, tänkte jag. Den är i alla fall köpt på en av mina favoritloppisar här i Finspång. Den till vänster är redan en favorit! Perfekt bjudskål.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback