Maskerad och 70-årskalas

Här var de snålt med lördagsuppdatering! Jag har visst varit på språng hela helgen.
 
Lördagen började med ett fantastiskt trevligt 70-årskalas! Martins mormor hade förberett och fixat en himla massa god mat till alla sina gäster som glatt mumsade i sig både skagentoast, lammstek och vaniljpannacotta. Det fanns typ tusen tillbehör och jag åt så mycket att jag var tvungen att lossa på skärpet en aning. Det var det värt!
 
På kvällen vankades det maskerad med Disney-tema  Norrköping. Jag gick som Mimmi Pigg i min omsydda 80-talsklänning, som blev helt fabulös om ni frågar mig! Finaste Sara hade förvandlats till Pocahontas, kvällen till ära. Vi drack Piff och Puff-shots, drack cider och skrattade hela natten. Mina kinder är ömma och jag har säkert skrattat mig till ett svagt sexpack. En himla lyckad kväll som slutade klockan fem i morse!
 
I skrivande stund serverar Martin supersen frukost i form av äggsmörgåsar. Idag ska vi fixa och dona här hemma och mysa med Henry som kom hem från sin mormor och morfar i förmiddags. Jag har det himla bra ♥
 
Hoppas att ni har haft en minst lika rolig helg som jag!
 
 
Klänningen matchades med vita handskar och en rosett gjord av tyget som kapades av från klänningen.
 
 
 
En lagom blurrig bild från kvällen! Här ser ni i alla fall hur jag såg ut. Jag är himla nöjd md klänningen! Från att ha varit en ankellång, alldeles för stor "skämtklänning" , som var osmickrande på alla sätt och vis, blev den till en söt liten Mimmi-klänning. Mina blygsamma och inte allt för imponerande sykunskaper kom till användning och räckte gott och väl den här gången!
 

Kommentarer
Maria Persson säger:

Så himla söt!!! :)

Svar: Åh man tackar!
Bella

2013-10-20 | 16:01:09
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

Så himla, himla söt du är! Blev ju en perfekt Mimmi Pigg-outfit! <3

Svar: Åh tack snälla du! Jag är faktiskt himla nöjd med den :) Små förändringar gör mycket!
Bella

2013-10-20 | 20:11:12
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/
Matilda säger:

Klänningen är ju UNDERBAR! Otroligt bra gjort!

Svar: Tack så mycket! Jag blev himla nöjd med resultatet! Tänk vad man kan göra med små medel :)
Bella

2013-10-21 | 14:31:31
Bloggadress: http://www.wishesandstars.se/blogg
Tanten på auktion säger:

snyggt jobbat!

Svar: Tack så mycket!
Bella

2013-10-22 | 11:37:49
Bloggadress: http://tantenpaauktion.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback