Loppa med Lotta

Denna soliga fredag har jag träffat fina Lotta. Förutom en rejäl räkmacka och lite fikabröd hann vi loppa (såklart) här i Finspång. Lotta slog bland annat till på en tjusig jordglob och världens finaste kappa som jag är grön av avund över! Jag köpte dock också några fina saker under dagen. En julgransbelysning från 1961, två pussel och ett par röda skor, till exempel! Jag och Henry loppade lite på egen hand i eftermiddags innan vi hämtade Martin.
 
Jag fick förresten en jättesöt plansch av Lotta, men den kan ni få se när jag har köpt en ram och satt upp den. Så jäkla snällt! Jag blev sjukt glad ♥
 
 
Julgransbelysningen är jag himla nöjd över! Nu måste vi ju hitta fina gamla julkulor också.
 
 
 
Såld här i Finspång, minsann.
 
 
Ett Sverige-pussel!
 
 
 
Det här går tydligen inte att visa på nåt annat sätt än upp och ner....
 
 
 
Ett stycke gratistyg!
 
 
 
En fin ljuslykta som jag inte vet något om! Vem kan ha gjort den?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback