Klänninsfredag

Ärligt talat är jag en riktig fegis när det gäller klänningar. Jag köper dom när jag får chansen och tycker att det är världens finaste och bekvämaste plagg. Bäst på alla sätt och vis liksom. Men jag känner mig så himla uppklädd och ibland till och med lite fånig när jag bär klänning eller kjol. Larvigt, jag vet! Men byxor har alltid varit min melodi. Jag håller dock på att komma över dom dumheterna!
 
Idag hade jag på mig en ankellång höstklänning som jag verkligen älskar. Det är små rosor på den och färgerna är superfina och höstiga, tycker jag. Den passade ju dessutom himla bra ihop med plommonstrumpbyxorna.
 
 
Jag ska nog bannemej ha på mig samma klänning imorgon också!
Fast då blir det senapsgula ben.
Klänningen är inte vintage, men är en favorit ändå! Jag köpte den på Erikshjälpen i våras.
 
 


Ikväll ska förresten hela lilla familjen åka till bästa Flisan och Erik för att fira bra och spännande saker! Det ser vi fram emot! Tacos står på menyn. Himla gott!
 
Hoppas att ni alla får en fantastisk fredagskväll´! ♥

Kommentarer
Veronika säger:

Jättefin! Vad är det för goding som hänger bredvid??

Svar: Tack! :) En sextiotalsgoding <3 Kanske kan du ha den...
Bella

2013-10-04 | 21:45:00
Lotta säger:

åååååh jättefint - ha klänning oftare! <3

Svar: åh tack! ja, jag lovar! <3
Bella

2013-10-05 | 07:32:17
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback