Kjol, kalas och Cyrano

Idag har lillasyster Flisan firats med gott fika och marängtårta. Tänk att hon har hunnit fylla nitton åt nu, den skitungen! Av oss fick hon i alla fall två jättesöta pinnstolar, såklart.
 
Det var förresten en kjoldag idag, det visste jag direkt när jag slog upp ögonen i morse. Den blå, veckade kjolen som jag tycker så mycket om fick det bli! Tillsammans med den beige-grå stickade jumpern, strumpbyxor, guldbrosch och guldskärp. Äkta guld alltihop, såklart... Kjolen är köpt för en krona på AMC (återvinningen)  i Finspång, det tåls att upprepas! Tyvärr har dom precis slutat att sälja kläder där. Himla synd.
 
 
Tjusigt med kjol!, dagen till ära.
 
 
 
Idag köpte jag förresten två assietter från Rörstrandserien Cyrano. Jag har ju fastnat för gula saker, så dom passar ju perfekt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback